Jag är tråkig

2012-04-07 / 19:57:22
Shit va jag känner mig tråkig. Nu är de verkligen längesedan jag skrev, men jag känner inte att jag har tid för att skriva längre.
Idag har jag absolut ingenting att göra, har enbart slappat, så då fick jag faktiskt ta mig tid till att skriva lite :)
Jag har fått en liten inneboende. Eller ja snarare Fossing som fått en inneboende. Killens ena ödla har flyttat in till min ödla :)
Inte för att hon underhåller mig mer än vad min andra gör men ändå.
Inatt har jag sovit själv! Tråkigt, tomt, ensamt, kallt m.m. Fast ändå kan jag inte klaga, sova själv någon gång ibland är rätt skönt.
Har även haft lite besök av Malin och hennes pappa idag :) Dom kom på kaffe och hade med sig fika och ett påskägg till mig :P Så söta dom är :D.
Aja ville väl inte säga så mycket mer då kanske. Hm..
Jo ja har köpt ett par gör snygga nya jeans och så har jag köpt vin röda Converse med :D.
Hoppas ni har en bra påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback