Nea glad :)

2012-04-21 / 16:28:30
Hej hopp. Fin lördag är de iaf idag :)
Sitter här och väntar på att Camilla ska komma hit, så ska ja laga mat till oss och så blir de självklart lite kaffe :P
Måste ju även be om ursäkt för ja inte skrivit så mycket de senaste men har verkligen inte haft någon tid :/.
I förrgår möblerade jag och hjärtat om i min lilla lägenhet :P Blev riktigt bra enligt oss iaf :)
Såhär ser de ut nu :P Och tv:n står till vänster, man ser lite svart där :P Och så är köket till höger. Tyckte inte ja skulle behöva ta bilder så ni ser överallt :D
Förut kom hjärtat hem med jätte fina blommor till mig med :) han är så söt. Man ser dom lite på bordet.!
Dom här fina fick jag :P Och där ser man även hur min tv står för den som är intresserad av de :D.
Jaja slut tjatat på mig nu :P
Nu ska jag väl sitta och muppa lite till här en stund och sedan laga mat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback