Dagen försvann?

2012-02-22 / 22:23:47
Missat massor av BB idag eftersom jag jobbat och när jag kom hem blev de mat innan jag satte mig och kollade. Sedan va syster och hennes kille här en stund och då kollade ja inte.. Så har missat massor idag. Inte alls kul.
Dagen har gått riktigt fort. Får se om de blir likadant imorron. 3 timmars jobb imorron, lite skönt :P Sedan går jag på helg om dom inte behöver mig på fredag. Så vad ska man göra då. MÅSTE hämta ut ett paket som jag skulle hämtat för en vecka sedan imorron :$. Shit! aja Sista dagen att hämta är 19/3 men vill ändå hämta ut de. Så får nog bli de imorron när jag slutat jobba. Sedan hem och kollar Big Brother och bara ta de lugnt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback