Fyfan

2012-02-26 / 23:03:32
Jag va helt säker på att Jessica skulle lämna big brother huset först. Men ack så fel ja hade. Juliana blev utröstad. Vilket inte gjorde mig så mycket egentligen för hon var rätt störande men men. Dock kom de som en chock att Pedro
Petronella!
Ville lämna huset. De kunde jag inte tro, visserligen så kunde man ju förstå om hon saknade sin kille.
Men som hon sa att vi här ute kan inte förstå hur de känns att vara där inne. Jag kan tänka mig. Men kan inte förstå. Hade velat testa hur de skulle kännas :)
Kommer iaf sakna Pedro, hon var en av dom man tyckte om mest av dom där inne.
Men nog om Big Brother. Ikväll kan jag tyvärr inte kolla på deras fest vilket jag hade velat eftersom Marcel inte får vara med. Men jag va upp och jobba imorron så jag måste tyvärr sova :(. Om jag nu kommer somna är en annan femma. Hade jätte svårt att somna inatt.!
Natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback