Orka!

2012-02-27 / 18:50:08
Hejsan. Har haft en bra dag på jobbet. Dock mindre bra när jag kom hem.. Håller på med grejer för flytten typ som energi och internet och sådär. Vilket jag inte förstår mig på.. Eller jaa har fixat allt själv förutom vilket energi bolag ja vill ha.. De min syster har hittar jag inte :S fattar ingenting och ingen här hemma som är hjälpsam heller.. Bli galen. Och när jag sökte om energi i stan för man ska ju tydligen ha från två olika ställen fattar nada. Då står de iaf att man ska söka minst 2 veckor innan flytt. Hur fan ska ja kunna veta de när jag aldrig flyttat till eget innan, bara flyttat hem till folk. Så om dom inte är snälla får jag bo utan energi en vecka.. ORKAR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback