Tisdag

2012-02-28 / 12:55:33
Nyss kommit hem från jobbet.
Imorse när jag cyklade till jobbet och hade tid på mig, tänkte att gud va skönt att komma fram en stund innan man börjat och inte behöva stressa. Nä men klart att kedjan hoppar efter halva vägen till jobbet så ja fick ringa och säga att jag blev sen. Stå där som ett fån och försöka få på den där jävla kedjan igen. Har ju aldrig någonsin trätt på en kedja helt själv som hoppat. Visste knappt hur jag skulle göra. Men på kom den tillslut, och hade olja över hela händerna xD men men. Lite smutts och skit har man väl aldrig dött av.
Nu har jag precis skrivit på papper som ska skickas iväg om att jag ska gå ur kyrkan. Så slipper jag skatta för de. Har ändå inte tänkt gifta mig i en kyrka. Alltid velat va på en strand. Så varför ska ja va med i kyrkan för.
Och inte planerat att dö nu. Och även när jag är död så är de inte mina problem om vem som ska betala min begravning ;). då är jag ju ändå död :P
Jaja. Nu ska jag försöka få tag på en energi tant som va på lunch nyss och ange mitt lägenhets nr som jag glömde skriva när jag sökte igår. hehe smart av mig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback