Underbar lördag

2012-02-12 / 00:17:04
Maten blev helt underbart god.  Åt även fruktsallad med glass till efterrätt :) och så blev det melodifestivalen på kvällen :). Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik.
Black Raven - Red light (Spells Danger) Är ju bara för underbar :)
Måste bara påpeka att jag aldrig dansar, full eller nykter, jag dansar inte. Men på en fest för några månader sedan så va mina vänner på att jag skulle dansa, en kille drog upp mig till denna låt, och jag va med och dansade :O, Försökte dra iväg i början men sedan dansade jag, fast jag inte kan, så fick mig ett gott skratt. Men sagt att jag inte tänker göra om de, mer än om jag sitter för mig själv :D. Får väl se om jag kan hålla detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback