Hej hopp

2012-07-02 / 16:13:23
Tja. Hur mår ni idag?
Jag mår riktigt bra idag :) Känns som om resten av dagen kommer bli underbar :P
Har precis tränat en halvtimma. Nu sitter jag här och kollar lite kläder som vanligt :).
Får väl träna lite till om en stund. För att ta ikapp de som jag latade mig ifrån igår :P hehe. Sedan blir de väl att fixa mat. Men vad man ska äta är en annan femma. Finns inte allt för mycket skoj hemma :P Får väl bli soppa som vanligt ;).
Jag har börjat sticka igen, denna gången ger jag mig in på att sticka ett linne. Får väl se hur de ser ut när de är klart. Kan bara hoppas att jag är nöjd med den så den går att använda, annars får ja väl sticka något annat skräp :D. Nä ville väl bara tjöta av mig lite. Nu får jag återgå till kläd tittandet sedan träningen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback