Naglar

2012-07-06 / 15:38:48
Sitter och fixar mina naglar :) Hade inget annat att göra så varför inte göra sig fin ;). Igår fick jag tränings kläder från posten :P Skönt med lite nytt. Så nya sport bh-ar och ett par shorts. Så nu måste jag ju inviga dom idag :P gjorde aldrig de igår eftersom jag redan hade hunnit träna två gånger ;).
Förresten så fick jag slänga Fossings nya ägg idag. vilket var obefruktat igen. Dumma ödla :(. Vill ju ha små bäsar nu, så ja kan behålla den första och sedan börja sälja dom :)
Aja nu ska jag inte sitta här och tjata. Nu ska jag fortsätta med mina naglar så dom blir klara någon gång.

Kommentarer
Postat av: assala

riktigt fin blogg!:)
kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:D

Svar: Tackar :) Var inne och kikade. Du har en fin blogg du med :)
Linnéa Geggy Christina

2012-07-08 @ 19:50:36
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback