Hungrig

2012-06-26 / 16:45:54
Klockan har gått fort idag :P
Har spelat massor med syster, tränat en timma, duschat och fixat iordning med. Spelat lite till med syster och nu håller jag på att göra kyckling sallad :P gottit. Jag är gör hungrig. va ju flera timmar sedan jag åt.
Efter jag ätit får de väl bli att spela lite till med syster.
Har även diskat en hel del idag och ännu mer blir de eftersom man aldrig diskar upp allt på samma gång för man är för lat. Så idag får jag ta tag i de och diska klart allt. Nu är de inte mycket kvar. men eftersom jag lagar mat så lär de bli mer igen :/. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos!
Kolla gärna in min blogg -> http://inspirationandthoughts.blogg.se

Ha en bra dag! :)

Svar: Hej :) Har varit inne och kikat. Fin blogg du har.Desamma :)
Linnéa Geggy Christina

2012-06-28 @ 16:49:59
Postat av: Arizona

Vad brukar ni spela? (:

Svar: Vi spelar WoW Oftast :)
Linnéa Geggy Christina

2012-06-28 @ 18:13:28
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback