Jobbig vecka

2012-06-14 / 18:11:46
Usch för denna veckan. Min panik har bara blivit värre. Försökter ta mig utanför dörren men de går aldrig som jag vill att de ska gå.
Jaja jag sitter fof hemma och letar efter distansutbildningar. Har skickat efter information om en distansskola. Får väl se om det är något som intresserar mig. Har även kollat efter jobb att göra hemmifrån.
Även om de är konsigt många tjejers dröm att kunna sitta hemma och blogga och få pengar från de, så är det inte många tjejer som lyckas tjäna pengar på sin blogg.
Sedan finns de sådana som jag, som bara bloggar för nöjet. Och där med inte lägger ner all sin tid på bloggen. Även om man skulle börja lägga all sin tid på bloggen så är de som sagt inte alla som tjänar pengar för de. Så jag skulle ju inte ge som tips att man bloggar för pengarnas skull även om de låter frästande. :P
Nej nu ska jag väl dricka en kopp te, ta en cigg och träna senare ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback