Nörd

2012-06-26 / 12:55:44
Vilken nörd jag är :P
Arbetslös och spelar. Kul liv? Tur att jag har bloggen så jag får något vettigt gjort. Kunde ja ha menat. Inte för att bloggen är så vettig :P.
Men men. Sitter och spelar allods med systern. Ikväll blir de väl att lira lite wow med killen när han kommer hem :P.
Aja. Ska nog inte spela så jätte länga med min syster för jag borde bannemig träna. Jag som lovade mig själv att bli nyttigare denna veckan. Börja nytt liv. Träna varje dag och äta nyttigare :O. Hur gick de då tyckte jag?
Igår smockade jag i mig lika mycket mat som vanligt och spelade hela dagen. Där blev jag ju inte mindre precis. Och idag smockade ja i mig lika mycket frulle som vanligt. dock lite nyttigare. Men nu sitter ja ju här som en soffpotatis och sväller.
Skärpning nu Nea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback