Äntligen

2012-03-11 / 22:09:58
Nu drar hon ut ur huset. Helt underbart. Måste bara säga att jag förstår inte hur folk tänker när dom säger att man inte kan hata henne bara för man sett hennes blogg och videos. Vadå? Man kan inte hata någon man inte vet vem de är, eller har ja helt fel?
Och jag kan inte hålla med om att hon blev helt mobbad i huset. Visst att dom va för på, men hon lyssnade inte.
Hon började med att va jobbig och provoserade, så jag förstår dom fullt ut att dom va så på.
Och helt upp till henne själv att hon vill lämna.
Men för mig är de skönt, för ja ångrade att jag köpt 24/7 när ja fick veta att hon skulle vara med. Och de sista har ja inte pallat kolla 24/7 pga henne. Men nu kan jag börja kolla massor igen :)
Jaja, nu ska ja kolla färdigt sedan sova, då ja ska försöka med att jobba imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback