natt besök igen

2012-03-18 / 21:46:03
Hej hopp. Inatt har jag haft besök igen :) Fast inatt sov vi iaf och inte va vakna hela natten. Måste ju bara säga att jag haft en riktigt trevlig och mysig helg. Är en av dom bästa helgerna i mitt liv tror ja :P..
Ha  ja, efter att mitt besök gått hem så kom syster och hennes kille hit, så har dom fått tvätta lite med mig, ätit mat sedan åkte dom hem och jag fortsatte tvätta.. Har väl egnat största delen av dagen till att tvätta :P
Jaja nu kollar jag på big brother. Sitter här och hoppas på att Kija eller Sipan åker. Så jävla jobbiga dom är.!
Sedan får de väl bli en snabb dusch och slänga mig på kudden.
Ska jobba heldag imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback