Sjuk igen!

2012-03-03 / 13:24:02
Hej. Hann inte skriva någonting igår. Jobbade hela dagen. när ja kom hem började ja laga mat med en gång. Syster och hennes kille kom hit och åt. Sedan hem till dom på lite fest.
Sedan drog ja hem och hämta grejer och iväg igen. Och nu kom ja nyss hem, Vaknade med att ja hade dunder ont över allt typ, Hals, huvud, mage m.m..
Och nu har jag även ont i käken och känner mig riktigt febrig. Men hittar inte den termometern som fungerar. Hittar bara den som alltid visar undertemp :S
Ha idag ska de va kalas och fest här, hur ska jag orka med de? flytta imorron och jobba tidigt på måndag. Är ja sjuk kommer ja la inte orka med nått av de där. Kommer nog inte orka va me på fest sedan iaf.
Nu ska ja dricka upp mitt te, slänga mig på soffan och dö tills mina systrar kommer hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback