underbar dag

2012-05-02 / 15:56:43
Idag är en underbar dag :P
Har jobbat i 5,5 timmar och fick även 9 timmar imorron :) Gott med lite jobb inte bara sitta hemma hela dagarna. Och bra när de är fint väder för då är jag ute hela tiden nästan när jag jobbar och sover inte bort halva fina dagen :P
Fick även in en kort tvätt tid ikväll och så bokade jag upp några timmar på fredag. Behöver verkligen tvätta, glömde boka ny tvätt tid sist jag tvätta. Så får hoppas jag är ledig på fre så jag hinner tvätta. annars får jag boka om den :/. Jaja nog om tvätt :P
Har fått en ny innerboende igen :). Så nu bor killens båda ödlor här ihop med min lilla plutt :).
Nu sitter jag här och gör lite tester och väntar på att hjärtat ska komma hem, sedan blir de väl lite middag i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback