Va ska jag göra nu då?

2012-05-30 / 14:23:12
Nu har jag inget jobb mer tack vare min panik. Jag kan inte göra någonting bara för min panik. och den blir bara värre och värre. Hur fan ska jag ha råd att flytta med 0 inkomst.
Behöver hitta en heldistansutbildning med studiemedel. eller få ett jobb där jag kan jobba hemmifrån på heltid. tills min panik är borta.
Även om jag skulle börja lägga ner tid på min blogg, att blogga varje dag flera gånger om dagen så är den ändå kass. Så ja skulle ju inte direkt kunna tjäna på den. Om jag inte börjar spela dum bimbo brud som folk börjar hata. Men kul sätt att få pengar på? att vara hatat. haha nej tack skulle inte tro de. Jag vill ju börja fota. Men Jag är inte så bra på de och varför skulle folk börja gilla mina pengar. hur skulle jag kunna tjäna pengar på en blogg överhuvud taget.
Designa egna kläder? a de skulle jag kunna göra. men vem skulle vilja köpa dom?
De här är inte lätt. Nu har jag lovat killen att börja med att träna varannan dag och lovat mamma att cykla dit en gång i veckan, i hopp om att bättra min panik lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback